Firnága László

laszlo.firnaga@gmail.com
 http://flog.firnaga.hu
 +36 20 2122222
Szakma:
cto, pmo, devops, sysadmin, dbadmin
Kedvelt feladatok:
fejlesztés és üzemeltetés operatív irányítása, csapatépítés, csapat összefogás, mentorálás, agilis folyamatok terjesztése, rendszer integráció, folyamat fejlesztés.
Nyelvismeret:
angol, román, magyar
Hobbi:
IOT, barkácsolás, vitorlázás

Pozíciók

Variatech Consulting 2015-, vezető
Informatikai osztályok (ügyfélszolgálat, támogatás, fejlesztés) folyamatainak az átszervezése, a használt technológiai irányok és rendszerek meghatározása. SAP SBO termékmegoldások dobozos és egyedi fejlesztések irányítása és projektvezetés.
ANURA Systems 2004-, vezető
Informatikai és üzleti tanácsadás és projektmenedzsment biztosítása. Vezettem zöldmezős informatikai fejlesztést és támogató projekteket, részt vettem közbeszerzések lebonyolításában és tanácsadóként EU-s vízügyi/egészségügyi projektben.
TRINITY Consulting 2002-2004, vezető
A cég felépítése és működésének biztosítása. Vezetésemmel a hazai piac vezető portfólió, alap és vagyonkezelő rendszerét fejlesztettük ki.
IQSoft 1995-2002, informatikus
Termékfelelős, adatbázis szakértő, Oracle tanácsadó és oktató. Később a cég alapkezelő rendszert fejlesztői csapatában voltam projektvezető majd fejlesztés és támogatás vezető.
Texoft 1993-1995, informatikus
Adatbázis szakértőként kezdtem egy csomagküldő rendszer támogatójaként. Később lehetőséget kaptam egy Microsoft Office termék lokalizációban való közreműködésre.
Földművelésügyi minisztérium 1991-1993, informatikus
Nagyon fiatalon, nagyon nagy tervekkel …

Projektek

Adatvédelem, GDPR

  • Időtartam: 2017 - 2019
  • Leírás: A GDPR határidejének közeledtével egyre több vezetőtől kaptam felkérést a probléma megoldására. Számos egészségügyi intézményt ellenőriztem és segítettem a törvényi előírások betartásában. Munkám nemcsak az íróasztalnál állt össze, mert főként a terepen dolgoztam. Állandó kapcsolatban voltam a cég alkalmazottaival és vezetőivel. A feladat minőségének teljesítéséhez szükség volt vezetői, jogi és informatikai tapasztalatra.
  • Megbízók: Bonyhádi Kórház és Rendelőintézet, XVI. kerület Kertvárosi Egészségügyi Szolgálata, „Dr. Halász Géza” Szakorvosi Rendelőintézet, Dél-budai Egészségügyi Szolgálat, Zuglói Egészségügyi Szolgálat

BPM (Business Process Management) bevezetés

  • Időtartam: 2013
  • Leírás: Nemzetközi nagyvállalat részére Bonita BPM-hez bevezetése és üzleti folyamatok implementálása projekt kivitelezője és projektvezetője. A rendszer tesztelésének és bevezetésének időszaka után a cég további 47 leányvállalatánál került a rendszerünk bevezetésre.
  • Megbízó: MOL Nyrt.

BPM (Business Process Management) fejlesztés

  • Időtartam: 2014-2015
  • Leírás: A Bonita BPM rendszer bevezetését követően több üzleti folyamat (beszerzés, utazás, költségszámítás, képzés és oktatás, egyéni beszerzés) üzleti elemzését, tervezését, fejlesztését és bevezetését irányítottam.
  • Megbízó: MOL Nyrt.

Szakrendelő közbeszerzés lebonyolítása

  • Időtartam: 2010-2011
  • Leírás: Ercsi egészségügyi központ közbeszerzésének irányítása a TIOP-2.1.2-07 / 1/2008 EU pályázat alapján.
  • Megbízó: Ercsi város önkormányzata

Esővíz elvezetés projekthez megvalósíthatósági tanulmány készítése

  • Időtartam: 2008-2009
  • Leírás: Megvalósíthatósági tanulmány készítése és a közbeszerzés irányítása a KMOP-2007-3-3-1 (Esővíz elvezetés) EU projekt megvalósításához.
  • Megbízó: Cegléd város önkormányzata

Szennyvízcsatorna projekt előkészítése és közbeszerzés lebonyolítása

  • Időtartam: 2010-2012
  • Leírás: Egy nagyon összetett és átfogó projekt amit KEOP 7.1.2.0-2008-0239 EU pályázata alapján végeztünk Feladatom: projektmenedzsment (a projekt első fázisa), a megvalósíthatósági tanulmány és a kockázatelemzés készítése, a közbeszerzési dokumentáció elkészítése és a közbeszerzés végrehajtása.
  • Megbízó: Cegléd Város Önkormányzata

Életpálya modell megvalósíthatósági tanulmány

  • Időtartam: 2009
  • Leírás: Megvalósíthatósági tanulmány kidolgozása az egészségügyi dolgozók nyilvántartását támogató informatikai rendszer megvalósításához.
  • Megbízó: EEKH (Egészségügyi Engedélyezési és Közigazgatási Hivatal)

Országos szervezet Biztonsági átvilágítása

  • Időtartam: 2008-2009
  • Leírás: Informatikai és informatikai biztonsági audit az OVSZ-nél (Országos Vérellátó Szolgálat) részére. A projekt lefedte az ország összes vérátömlesztési szolgáltató központját. A projekt második része a védett adatok azonosítását és archiválását jelentette három egészségügyi intézményben (SOGYPFI, OGYK, OPNI).
  • Megbízó: Egészségügyi Minisztérium

Portfolió kezelő rendszer

  • Időtartam: 1999-2002
  • Leírás: Részt vettem az IQSoft IQ*PMS (Portfolio Management System) termékértékesítésében, bevezetésében és termékkövetésben. Először tanácsadóként, majd projektvezetőként. Munkám során megismertem az értékpapírpiac fogalmait és folyamatait. Ügyfeleink között értékes alapkezelők, nyugdíjalapok, vagyonkezelők és biztosítótársaságok álltak, akik rendszerünkkel kezelik saját értékpapír-portfóliójukat és befektetéseiket.
  • Megbízó: IQSoft Zrt.

Portfolió kezelő rendszer 2

  • Időtartam: 2002-2004
  • Leírás: IQ*PMS rendszer új generációjának az IQ*FMS (Found Management System) fejlesztésének és migrációjának vezetése
  • Megbízó: Trinity Consulting Zrt.

BX Routin’ termékfejlesztés

  • Időtartam: 2016-2017
  • Leírás: SAP B1-hez integrált logisztikai szoftver fejlesztésének vezetése. A csapat sikeresen integrálta a genetikai algoritmuson alapuló tervezési és térképezési keretet a B1-be. A BX Routin ideális megoldás kis- és középvállalkozások számára, amelyek heterogén járműparkjai integrált, gyors, egyszerűen használható túratervezési és -kezelési megoldást keresnek. .Net keretrendszert, java, jsprit és optaplanner használtunk. A projekt során hatékony mobil (Android) alkalmazás is fejlesztésre került. A projektmenedzsment módszertana Scrum és Kanban volt.
  • Megbízó: Variatech Consulting Kft.

Nagyvállalati rendszer üzemeltetés

  • Időtartam: 2007-2013
  • Leírás: A MOL B2B rendszerének fejlesztése és üzemeltetése. A B2B biztonsági rendszerén keresztül zajlott az adatcsere amelyet a MOL folytatott a külső cégekkel / ügyfelekkel és partnerekkel. Ez a magas rendelkezésre állású megoldás SSO, HP Select Access, HTTP/HTTPS, reverse proxyk, 7 Linux HA szerver szolgálta ki.
  • Megbízó: Alerant Zrt.

Energetikai tanúsítási audit

  • Időtartam: 2009
  • Leírás: A város intézményeinek és nyilvános tereinek energetikai szempontból történő ellenőrzése és dokumentálása.
  • Megbízó: Cegléd Város Önkormányzata

VTC startup

  • Időtartam: 2003-2005
  • Leírás: Tanácsadóként az akkor induló VTC informatikai fejlesztési, terjesztési és követési folyamatainak megtervezése és fejlesztése.
  • Megbízó: Variatech Consulting Kft

Oracle tanácsadás és oktatás

  • Időtartam: 1995-2000
  • Leírás: Az Oracle megoldásokhoz (általában Oracle RDBMS) presales és support nyújtása. Az Oracle oktatójaként SQL, PL/SQL, Adatbáziskezelő, Adatbázis biztonsági mentés és hangolás tanfolyamainak lebonyolítása.
  • Megbízó: 1995-2000

Gyógyszerkutatást támogató alkalmazás üzemeltetése

  • Időtartam: 2011-2014
  • Leírás: Az AstraZeneca-ban futó és az Alerant által kifejlesztett Presto (K + F folyamatot támogató) rendszerek üzemeltetése és fejlesztése. A fejlesztési környezet Java, RDBMS és PL / SQL volt.
  • Megbízó: Alerant Zrt.

Referenciák

Variatech Consulting Kft, MOL NYrt, Alerant Zrt, EEKH, ABN AMRO Bank, CA IB Értékpapír Befektetési Alapok, K&H Vagyonkezelő, Kereskedelmi és Hitelbank, Magyar Külkereskedelmi Bank, Portfolió Kereskedelmi Kft, Postabank Értékpapír Zrt, Raiffeisen Befektetési Alapkezelő Zrt.

Nyelvismeret

Angol, román, magyar.